Recommended Posts

Eva    206
Eva

Auf dem Trip war ich letzte Woche und habe viel zu viele Tauleinen gebastelt. :)

Das macht total Spaß und nun warte ich auf ne neue Karabinerlieferung. 

 

15723548_1386237901396154_2544451821955195136_o.jpg

 

  • Gefällt mir. 5

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen
Katrin78    18
Katrin78

Hallo Eva, solche Hundeleinen mach ich auch sehr gerne, besonders zu Weihnachten zum verschenken :D Hab meinen Eltern für Ihren Dackel auch eine Leine mit Halsband gemacht. 

 

123795649_121216239785634_5322104157919589792_n.jpg

  • Gefällt mir. 3

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen
nurnochrieke    139
nurnochrieke

Das Dackelchen ist ja niedlich:x   und die Leine super schön

 

Viele Grüße

Susanne

 

  • Gefällt mir. 1

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen
Charlesquems    0
Charlesquems

special events photography has for a long time assumed a wonderful position in my wife's life. In elementary school  someone could locate me with a thirty five milimeter Kodak camera in my posession taking pictures of my childhood friends and a few weddings, and the gorgeous local color infiltrating the small port city in the north Carolina ocean port where my brother and I went to highschool. This pastime grew with time of a finite technical expertise which I assumed, scanning wedding portraiture and fashion photography in the earlier part of my life.  Afterwards, I started paving a successful photography life plan filled with contrasting nudges and life enhancing energy began to manifest and show about my photography work. Today I will be a full-time in demand and nominated Seattle Washington Headshot popular photographer and service all about Washington and all of Maryland. I am also a full time Seattle WA business product Photographer. If you get a chance check out my new website to find out extra about me: Tacoma Family Photographer

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde dich hier an.

Jetzt anmelden